Bekay

Dość długo zbierałem się by sprawdzić Bekay`a– tak to ten niezły białas.. zniechęcała mnie okładka, bardzo prozaiczny powód,ale co tu dużo pisać, jest słaba.. w przeciwieństwie do albumu Hunger Pains trzymającego wysoki poziom.. w końcu nadszedł ten dzień gdy wpisałem w JOŁtube Bekay i wyskoczył mi numer z Masta acem.. i klepa zaskoczony,że to takie fajne, że Bekay potrafi rapować i że w ogóle dobry joint.. polecam wam, spodziewajcie się recenzji jak się osłucham- nie obiecuję jak zwykle. 
a tymczasem obczajcie ów kawałek od którego zacząłem „przygodę” z bekayem

 
Dodaj komentarz

Filed under Płyta Tygodnia

Skomentuj

